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Á®æ±‚人-shinagawa - 115 Job Positions Available

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115 / 1 - 20 求人
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission Rakuten Payment provides cashless services that are close to users under its Unparalleled Open Strategy. Consulting Sales Department will identify strategic and operational issues through relationships with partner companies, and design and implement

Rakuten  22時間前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission Supporting the conservation of our corporate value and sustainable growth of our business that provides Rakuten Edy, Rakuten Cash, Rakuten Pay, Rakuten Point Card, etc. By grasping risks across the organization and actively

Rakuten  23時間前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview Mission: Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation. We provide more than 70 diverse services, including EC services such as shopping malls and travel booking sites,

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview Mission Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation”. We provide more than 70 diverse services, including EC services such as shopping malls and travel booking sites,

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview Mission Rakuten Groups basic management philosophy is to empower people and society through innovation”. We provide more than 70 diverse services, including EC services such as shopping malls and travel booking sites,

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission You will draw up sustainable growth strategies for the solutions and services provided by the company, such as Rakuten Pay, Rakuten Point Card, Rakuten Edy, and Rakuten Cash, and will contribute to the

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview Rakuten Fintech Group Company which is Rakuten Card, Rakuten Payment, Rakuten Securities, Rakuten Bank, Rakuten Insurance, Rakuten Wallet etc., is continuing to evolve the growth at an unrivaled speed and we are

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission As a member of the Rakuten Group FinTech Group Company, Rakuten Payment develops business centered on payment services and marketing solutions such as “Rakuten Pay”, “Rakuten Point Card”, “Rakuten Cash”, “Rakuten Edy”, “Rakuten

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission As a member of the Rakuten Group FinTech Group Company, Rakuten Payment develops business centered on payment services and marketing solutions such as “Rakuten Pay”, “Rakuten Point Card”, “Rakuten Cash”, and “Rakuten Edy”.Front

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission The mission of this management accounting position is to maximize the financial soundness and efficiency of Rakuten Payment. Specifically, it involves supporting the management team in making appropriate decisions by providing accurate and

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission Rakuten Payment, Inc. provides a wide variety of cashless services such as Rakuten Pay, Rakuten Edy, Rakuten Point Card, Rakuten Cash, etc. The department is responsible for establishing and promoting business processes for

Rakuten  1日前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview The FinTech Group Company provides various financial services including credit card, mobile payment settlement, banking, securities, insurance, and others. It is one of our strengths and features to provide various FinTech services

Rakuten  1日前
Hp 求人

フィールドエンジニアチーム リーダー / Technical Account Manager for JPAS Description - 【所属事業部】 カスタマーサポート統括本部 PCサポート本部 【業務内容】 日本HP のPC製品を購入されたお客様に対してフィールドサポートを提供するチームのリーダーとして、 ・チーム戦略の立案 ・要員育成 ・サービスデリバリーの実行管理 ・フィールドサポート業務 を担当いただきます。 ◆フィールドサポート(メイン業務) 1. 訪問修理 顧客が導入したPCにトラブルが発生した場合に、現地へ訪問し、製品交換や修理、復旧作業などを行うことでトラブルの解決を図ります。 2. 保全・メンテナンス 顧客先に定期的に訪問し、BIOS・Driverアップデート、HWのメンテナンス(消耗品交換、清掃等)をおこない、予防保全に取り組みます。 3. 営業サポート 弊社製品に興味を持つ見込み客に対して商品説明を行い、製品への理解を深めてもらうことで導入を促します。 また、上記サポート業務と並行して、下記のような業務をご担当いただきます。 ◆アカウントマネージメント アカウントサービスを購入いただいたお客様に対して、技術担当として顧客の課題解決の支援をおこないます。 · 修理履歴を分析し、安定運用に向けた改善提案(BIOS、Driver更新、利用方法改善等)をおこなう

Hp  1日前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission Rakuten Payment Public Relations Office is responsible for planning, executing, and producing external communication strategies based on service promotion. Our mission is to promote and establish Rakuten Payments diverse cashless services to society

Rakuten  23時間前
Hp 求人

eCommerce Product UX Designer Description - Digital Direct Organization | WW UX Team | Shop Product Line Reporting to: Piers Colombini | WW UX Manager Job description: Product Design leads are a key ingredient in our

Hp  23時間前
Hp 求人

Sales and Pursuit Engagement Lead Description - セールス&Bussiness Development ・グローバルでの注力顧客に対して日本の担当者としてHPのサービス&ソリューション全般を提案する為の戦略・立案・実行をリードしていただきます。 ・特に日系大手企業の担当としてアカウントセールスチームと協業しながら進めます。 ・グローバルチームに属し、日本の窓口としてグローバルチームと協業します。 【求める経験】 ・Business Developmentの経験 ・サービスやソリューションのセールスの経験(例:PC Services, workplace, Managed print services, outsourcing, workplace, telco ) ・日本の商習慣を理解している ・流暢な日本語能力、ビジネス英語レベル 【提出書類】 職務経歴書(日英) #LI-Post We are currently looking for a

Hp  23時間前
Rakuten 求人

Job Description: Business Overview Are you interested in building the next generation of internet services that reach hundreds of millions of users across the globe every day? Rakuten is on a mission to empower individuals and

Rakuten  23時間前
Rakuten 求人

Job Description: ■Mission We provide marketing support to manufacturers, partners, and other clients based on a variety of cashless services provided by Rakuten Payments, including Rakuten Pay, Rakuten Edy, Rakuten Point Card, and Rakuten Cash. We

Rakuten  23時間前
Hp 求人

Customer Experience Lead, Customer Welcome Centre Tokyo Description - Job Summary As a Customer Experience Lead, you are responsible for planning and managing the customer briefings and events at the Tokyo Customer Welcome Centre. Youll work

Hp  23時間前
Hp 求人

プログラムマネージャー/ Program Manager Description - 事業内容 ・PC関連のマネージドサービス(Managed Device Service - MDS) ・プリンター関連のマネージドサービス(Managed Print Service - MPS) マネージドサービス導入時のプロジェクト管理 ・案件受注後、案件詳細を担当営業より引継ぎ、導入プロジェクトを開始する。 ・マネージドサービスの契約内容を把握し、顧客への説明および導入プロジェクト管理を行う。 ・適切なスケジュールを策定し、顧客と合意のうえ、あらかじめ定められたコストで、導入プロジェクトを遂行する。 ・都度進捗を管理し、顧客への報告、および遅延が発生した場合のリカバリアクションを行う。 ・顧客への報告およびプロジェクト遂行に伴い必要となる資料を作成する。 ・社内関係部署と連携し、必要なサービスを適したタイミングで顧客に提供する。 ・導入完了後、速やかに各種システムへの登録を行い、サービス開始の手続きを行う。 ・契約内容に従い、管理者もしくはユーザー向けトレーニングを実施する。 ・問題発生時には問題管理を開始し、SPOCとなり関連部署の支援のもと問題解決を行う。 必要に応じて、海外の製品部門や保守部門にエスカレーションを実施する。 ・すべてのアクションが完了したのち、保守対応はコールセンターに引き継ぎ、顧客窓口をカスタマーサクセスマネージャーに引き継ぐ。 グローバルインバウンド案件の対応 ・グローバルインバウンド案件の場合、日本国内の導入プロジェクト担当として、社内および顧客の国内外の担当者と各種調整を行う。 ・導入時の各種設定、およびシステム登録を、海外の担当者が実施する場合は、適切な連携を行う。 案件拡大機会の創出 ・導入プロジェクト遂行中に、案件拡大の機会が生じた場合、顧客とのコミュニケーションにより要求事項を的確に把握する。 ・その後、担当営業もしくはカスタマーサクセスマネージャーと連携し、タイムリーに適切な提案を行う。 必要なスキル ・PM

Hp  23時間前

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